8 Ocak 2010 Cuma

Astım uzun süreli Implications

Önceki makalelerde, biz nitrik oksit üfledi yararları değerlendiriyorlar. Bu makalede, biz geri adım atmak ve nasıl astım hastaları ve onlara astım uzun dönem etkileri değerlendirmek etkiler. Bu bize bir fikir neden izlenmesi uzun vadeli astım yönetiminde yardımcı olacak astım hastalarında nitrik oksit üfledi vermelidir.

Bir astım yönetimi cihazlarda önde gelen uzmanlar astım ve olası etkilerini tartışır. Apieron tarafından bir yazıdan bir alıntı:
Astım Genel bilgiler

Astım kronik bir hastalığı solunum yollarının alerjik ve diğer tetikleyici neden olduğu inflamasyon ile karakterizedir. Zaman solunum yolları iltihaplı olan, havayollarının iç duvarları onları düzensiz hale swell. Bu çalkantılı olmak hava akışı neden olur. Olayları astım belirtilerine hava akımı için kurşun engelleme ve bu nedenle karmaşık ve genellikle aşağıdaki olayları içerir:

* Bronchoconstriction, burada düz kas harekete geçiren bir tepki olarak hava yollarını çevreleyen sıkılaştırır ve havayolu daraltır.
* Enflamasyon, nerede havayollarının iç duvarları swell.
Bu hava akımı engeller Airways içinde * Mukus oluşumu.
* Tipik belirtileri astım, öksürük hırıltılı içerir, göğüs sıkışması (nefes darlığı) ve nefes darlığı.

Rolü inflamasyon astımın

Astım belirtileri ve semptomları üç temel özellikleri gelen bu hastalığı ve alevlenme: havayolu obstrüksiyonu, havayolu hiper yanıt verme ve havayolu inflamasyon altında yatan gelişmelidir. Havayolu obstrüksiyonu ve aşırı duyarlılık ve hastalık sürecine olan katkısı astım klasik fizyolojisi temsil ve belirtiler de bir süre için kabul edilmiştir. Astım hava yolu inflamasyonun rolü Yemekler daha yakın gelmifltir.

Bugün astım uzmanları havayolu inflamasyon astım patogenezi ve klinik belirtileri merkezi bir özelliğini düşünün. , Havayolu inflamasyon olasılıkla hava yolu obstrüksiyonu ve hiper yanıt kritik bir rol oynamaktadır vakıa. Son yıllarda, astım klinik ve bilimsel bilgi bronşiyal düz kas epizodik daralma bir model olan kronik hava yolu inflamasyonu içeren bir model dönüştürüldü.

Havayolu inflamasyon belirtileri önce gelir. Inflamasyon Kanıt astım Yeni tanı konmuş hastalarda belirtilerin başlangıcında mevcut. Buna göre, astım için tedavi algoritmaları yanı sıra bronchoconstrictive belirtileri altında yatan iltihap tedavi vurguladı var. Daha iyi bir anlayış ve inflamatuar süreci takdir alarak, doktorlar işleminde belirli adımları engelleyen ve astım ve belirtileri üzerindeki kontrolü artırma tedavileri istihdam edebilirsiniz.
Astım Maliyet

Astım 22 milyon Amerikalı etkiler. Bir ana klinik sonucu hem akut alevlenme ve inflamasyon astım ve kronik gelişmedir. Astım atak yeterli ölçüde kontrol veya astım kötüleşmesine ama sadece önemli bir klinik işareti değildir muhtemelen gelen en önemli sonuçları hem ve sağlık ekonomisi açısından insancıl. Ağır astım atak hakkında 4.000 Ölüm ve yılda yaklaşık 500.000 hastaneye yatış yol.

Astım için Sağlık masrafları doktor ofisleri ve hastane ayakta bölümler, hastane acil servisleri (EDS) ve hastaneye yatış ziyaret için günübirlik ziyaret içerir. Ne zaman, istatistik olarak aşağıda özetlenen, maliyetleri anıtsal haline astım sıklığı ve bu tür ziyaretlerin sıklığını göz önünde.

* 34.1 milyon kişi astım ile yaşamı boyunca teşhis edilmiştir.
22.8 milyon kişi astım * vardır.
* Bu özel doktor ofisleri ve hastane ayakta bölümlere 14,1 milyon ayakta tedavi astım ziyaret edildi.
* Çocuklar az 18 yıl 7 milyon doktor ofisi ve ayakta ziyaret edildi.

Mortalite

Var ki, pek çok uygun tedavi ve bakım ile önlenebilir ölümler hakkında 4.000 astım her yıl nedeniyle vardır.
Sosyal ve Ekonomik Maliyetleri

* Astım yıllık maliyeti yaklaşık olarak 18 milyar dolarlık tahmin edilmektedir.
* Doğrudan maliyeti yaklaşık 10 milyar dolar (hastaneye yatış doğrudan maliyetinin en büyük kısmını) ve 8 milyar dolar dolaylı maliyetler için () kazanç hastalık veya ölüm nedeniyle kaybetti muhasebeleşmiş
* Yetişkinler için, astım bir işe devamsızlık ve "presenteeism önde gelen nedenleri," yaklaşık 13 milyon kaybettigim yada eksik olarak ( "daha verimli") mesai her year.9 sonuçlanan
* Çocukların yaşları 5-17 arasında, astım kronik bir hastalık nedeniyle okula devamsızlık önde gelen nedenidir. It year.3 başına fazla 13 milyon okul günleri yıllık kaybı Bu astımı olan çocukların bir gün yaklaşık 8 milyon harcama tahmin edilmektedir hesapları yıl yatağa hakkınız yoktur başına

Bağlantı tam makale, http://www.apieron.com/asthma-information-downloads/index.php Astım Yönetim Ekshale edilen Nitrik Oksit ile ilerlemek indirmek için

Kaynak: Articlesbase.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder